قوانین و مقررات

– دوست عزیز از اینکه فرتولرن رو انتخاب کردین، خیلی از شما ممنونیم، فقط چند نکته رو باید به شما بگیم تا در نظر داشته باشین:

– فرتولرن متعهّد به رعایت کلیه اصول و رویه‏های اخلاقی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک در قبال کاربران خود هست.

– در صورت ایجاد هرگونه تغییر در قوانین، رویه‏ها و شرایط ارائه خدمات فرتولرن در آینده، در همین صفحه اطلاع رسانی می‌کنیم.

– استفاده شما از سایت فرتولرن به این معنیه که قوانین ما رو مطالعه کردین و پذیرفتین.

– مالکیت تمامی دوره‌های این سایت متعلق به شرکت فرتوک هست. و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از محتوای سایت فرتولرن بدون کسب مجوز مکتوب از شرکت نوآوران اندیشه فرتوک غیر مجازه و پیگرد قانونی به همراه داره.

– اگر خواستین از محتوای بخش وبلاگ‌ سایت استفاده کنین با اعلام سایت فرتولرن یا پیج اینستاگرام فرتوک به عنوان مرجع یا رفرنس اشکالی نداره.

– اگر از خرید یک درس یا دوره پشیمون شدین، در صورتیکه واقعا هیچ بخشی از درس رو ندیده باشین و کمتر از یک ماه از خریدتون گذشته باشه، درصورت اعلام به تیم پشتیبانی مبلغ واریزی پس از کسر (کارمزد بانکی) به کارتی که ازون خرید کرده بودین برمی‌گرده.

– حتما برای ثبت نام، ثبت نظر یا خرید دوره، اطلاعات صحیح‌ خودتون رو وارد کنین. اطلاعات شما به صورت کاملا محرمانه پیش ما میمونه و ما حریم خصوصی شما رو رعایت می‌کنیم و فقط در شرایط لزوم برای ارتباط با شما ازونا استفاده می‌کنیم.

– در زمان ثبت نظرات استفاده از کلمات مناسب و رعایت قوانین جمهوری اسلامی در سایت الزامی هستن. در صورت مشاهده موارد مربوطه مجبور می‌شیم دسترسی شمارو به سایت برای همیشه قطع کنیم.

– حفظ و نگهداری از رمز ورود به عهده شماست، پس لطفا نام کاربری و رمز ورود خودتون رو در اختیار فرد دیگه‌ای قرار ندین تا مشکلی به وجود نیاد.

– از نظر شرعی و عرفی، وقتی شما اقدام به خرید درس یا دوره‌ای می‌کنین فقط خودتون می‌تونین اون دوره رو ببینین و نباید امکان مشاهده دوره خریداری شده رو در اختیار دیگران بذارین. در واقع هر فرد باید برای خودش جداگانه این هزینه رو پرداخت کنه و بعد دوره رو ببینه.

– خیلی خوشحالیم از اینکه با ما هستین و مارو انتخاب کردین و دارین قوانین ما رو با دقت مطالعه می‌کنین. 🙂